torsdag 16 maj 2013

Eurovision yra!





Jag är ett riktigt eurovisionfreak och i kväll kommer jag att sitta bänkad framför den andra semifinalen. Och på lördag kommer jag självklart att titta på den stora finalen. Jag tycker att Björkman och gänget än så länge har lyckats bra med arrangemanget, trots att det inte hamnade i Stockholm. Och vad ska man säga om Petra Mede. Vilket fullblodsproffs. Bara tanken på att ta över hennes jobb gör mig svimfärdig men hon verkar vara lugn som en filbunke. Om man, precis som jag, gillar schlager tycker jag att man ska surfa in på supercharged.eurovision.tv Det är en samlingsplats för eurovisionnördar från hela världen. Där kan man bland annat sätta ihop sin egen version av en Eurovisionhit som man sedan enkelt kan del med sig av till sina vänner över nätet. På sajten går det även att titta på årets bidrag. Det är ett kul tidsfördriv i väntan på eurovisionsändningarna. Man kan aldrig få för mycket schlager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar