lördag 26 januari 2013

Sponsrad video - Pitch Perfect


Läs mer om Pitch Perfect Eftersom jag älskar TV-serien Glee kommer jag förmodligen även gilla filmen ”Pitch Perfect”. Är svag förblandningen komedi, musikal och kärleksfilm. ”Pitch Perfect” handlar om Beca som har svårt att hitta sin grupptillhörighet när hon börjar på universitet. Beca hamnar tillslut i skolans sånggrupp. Tillsammans tar sig den omaka sånggruppen sig ända upp till toppen av a cappella-världen. Anna Kendrick som spelar Beca är för den svenska biopubliken kanske mest känd för sin medverkan i Twilight-filmerna. Men hon har även blivit mycket uppmärksammad och rosad för sina prestationer på olika musikalscener. Trailern lovar gott och musiken verkar fanatisk så jag kommer absolut att gå och se ”Pitch Perfect” på bio inom en snar framtid. Förhoppningsvis kommer jag då få skratta en del och imponeras av musiken. Jag önskar så att jag hade haft möjlighet att få vara med i en showkör när jag var yngre. Pich Perfect går upp på bio den 8 februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar